cimonjosefsson.blogg.se

hej jag är en kille på 21 år älskar livet och framföralt att sjunga jag är en medel artist som ofta upptradär på sener runt om i sverige deta är en pålog då jag beratar om mig själva och mina aktivitetter jag är en sosial meniska som älskar att prata och att umgås med andra och vara utte och hiota på roliga saker det roligaste jag har varit med om är när jag stod på sen för första gongen ja det var så att jag var jäte närvös me´n det är inte så konstigt det var över 200 bersoner där men jag komm upp på sen sen däs har jag sjungit så mucket jag hiner och kan jag pår förnärvarande i småland i en liten py som heter urshult det var lite om mig beräta om dig själv och vad du har för inträsen jag längtar att ha någon att prata med

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela